جزوه نویس تنها

ساخت وبلاگ

این روزها افزایش یا کاهش تاثیر 25 درصدی سوابق تحصیلی بر کنکور سراسری به یک دغدغه بزرگ برای پشت کنکوری‌ها و حتی مسئولان تبدیل شده است و همه در تکاپوی حل این موضوع هستند.

یکی از بزرگترین معضلات پیش روی جوانان و به طور فراگیر خانواده‌ها، گذر از سد سخت نفوذی است به نام کنکور، که به عنوان شاهراه یا شاید هم تنها راه رسیدن به آینده‌ای نه کاملا روشن، بلکه نیمه روشن و فتح قله‌های موفقیت پس از آن است. 

این معضل نه تنها مردم، بلکه مسئولان آموزشی را به نوعی درگیر و گرفتار خود کرده و برای حذف آن که امری غیرممکن و مشهود است، چاره‌جویی‌ها، جلسات، هم فکری‌ها و تبادل نظرهای فراوانی صورت پذیرفته است.

کنکور حذف می شود؟

یکی از مهمترین این راه‌ها، تاثیر سوابق تحصیلی در نتیجه کنکور سراسری است که این روزها بحث‌ها و شنیده‌های بسیاری از آن در رسانه‌ها و مخاطبین آنها به گوش می رسد و بالطبع مخالفان و موافقان زیادی را به دنبال دارد، انگاری قرار بر این بوده که به تدریج با افزایش درصد تاثیر سوابق تحصیلی و رسیدن به 100 درصد کامل، بحث کنکور سراسری حذف شود و دانش آموزان تنها با سوابق تحصیلی خود به دانشگاه راه پیدا کنند.

محمد روشن معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم بیان کرد: بر اساس ماده ٢ قانون سنجش و پذیرش دانشجو، پذیرش در مقاطع کاردانی (پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی، کارشناسی ارشد پیوسته، دکترای حرفه‌ای و دکترای پیوسته براساس سوابق تحصیلی داوطلب و آزمون‌های سراسری است.

تأثیر سوابق تحصیلی در هر سال نسبت به سال قبل افزایش می یابد به‌نحوی که حداکثر تا پایان سال اول برنامه پنج ساله پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، آزمون‌های سراسری ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به‌طور کامل حذف شده و دولت موظف است بسترهای لازم را جهت تحقق این ماده فراهم کند.

اگرچه این موضوع، طرحی درخور توجه و قابل تامل است اما بی اعتمادی به ادامه این روند حتی از کنکور امسال تا کنکور سال آینده بر طبق پیشینه تمامی طرح‌های مقطعی آموزشی و اجتماعی باعث می شود نگاه مخاطبان به آن نگاهی سطحی، کاملا گذرا و غیرقال اعتماد باشد، چرا که به وضوح می دانند حذف کنکور، دکان پرسود و سیم و زر بسیاری‌ها را تعطیل و از سال‌ها ثروت‌اندوزی آنان جلوگیری می کند.

تصمیمی نو در راه است

وی با اشاره به آخرین وضعیت تعیین تکلیف تاثیر ۲۵ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مقرر بوده که سوابق تحصیلی، به صورت تدریجی لحاظ شود. اما به علت اینکه امکان تاثیر این سوابق به طوری که در قانون گفته شده، میسر نبوده، شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای کنکور سال های گذشته و جارى مصوبه ای داشته که بخش مربوط به سوابق تحصیلی این مصوبه به وسیله شکایت یکی از متقاضیان به دیوان عدالت اداری، ابطال می شود و باید مجددا تصمیمی تازه گرفت.

کنکور باید عادلانه برگزار شود

سعید یکی از دانش آموزان متوسطه دوم، موافق حذف تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور و پابرجا ماندن داستان پر استرس کنکور است. او معتقد است باید برای کنکور همه چیز عادلانه در نظر گرفته شود و سابقه تحصیلی ملاک خوبی برای برقراری عدالت در کنکور نیست، چون مدارس اقصی نقاط کشور، سیستم آموزشی یکسانی ندارند و برخی مدارس با معلمان و مدرسانی قوی تر و برخی دیگر با مدرسانی معمولی هستند و این بسیار در یادگیری و کسب نمره دانش آموزان موثر است، همچنان که برخی معلمان، سابقه طراحی سوالات کنکور را دارند و هم اکنون در مدارس تنها به عده ای درس داده و تجربیات طراحان سوالات را در اختیار آنها می گذارند.

او نیز می گوید: شاید عناوین آموزشی برای مدارس روستایی و دورافتاده حتی مدارسی که گاهی هیچ سقف و دیواری ندارند با عناوین آموزش در مدارسی زیبا که هرنوع امکاناتی در آن یافت می شود یکسان باشد اما مسلما نوع آموزش و تدریس یکسان نیست و هرمعلمی با شیوه‌ای درس می دهد. بخصوص معلمان سال آخر متوسطه و پیش دانشگاهی که هرکدام با شیوه‌ای سعی دارند دانش آموزان مدرسه خود را پیروز کنکور کنند و با مدارس دیگر برای جذب دانش آموزان بیشتر در سال‌های آتی رقابت کنند.

نظر سعید در خور توجه است همچنان که وزارت آموزش و پرورش نیز بر عدالت آموزشی بعنوان اصلی مهم در سند تحول بنیادین آموزش و پروش، بدان تاکید دارد. عدالت آموزشی یعنی اینکه همه دانش آموزان در سراسر کشور از یک نوع آموزش و تدریس بهره گیرند و سهم هرکس در یک رقابت، مساوی و برابر باشد، اما این مسئله هم وجود دارد که تفاوت دانش آموزی که سال‌ها وقت خود را برای درس و کسب نمره 20 گذاشته است با دانش آموزی که به نمره حدنصاب تازه آن هم با کلی معجزه و تقلب بسنده کرده است، در چیست و حق این افراد چه می شود؟!

این موضوع تنها برای یک مدرسه در روستا و یک مدرسه در کلان شهرها نیست و حتی برای یک مدرسه هم می تواند باشد، این بحث درواقع همان حرف مشترک و همیشگی معلمان ما است که برای ارفاق کردن در تصحیح برگه‌ها به آن اشاهر کرده و می گفتند که اگر به دانش آموزی 25/0 ( بیست و پنج صدم ) اضافه شود در حق دیگر دانش آموزی که درسش را کامل خوانده ظلم کرده اند.

کجایند حساب نمراتی که برای کنکور گرفتم؟

پریسا دانشجوی رشته گرافیک است، او می گوید: به نظر من، باید سابقه تحصیلی را در آزمون‌های بزرگی چون کنکور مد نظر قرار دهند چون ما حدود 12 سال را با درس و کتاب سر می کنیم و درس می آموزیم تا در چنین رقابت‌هایی به نحو احسن پیروز شویم. من در مدارس فنی و حرفه ای درس خواندم و در زمان کنکور سراسری هنر، هیچ گونه از سوابقم را حساب نکردند، وقتی در زمان ثبت نام کنکور به این موضوع پی بردم بسیار مایوس شدم که این همه درس خواندن من در این سال‌ها به چه کارآمد. چرا که خیلی از افراد در طی یک سال و یا حتی چندماه با گذراندن کلاس‌ها و آزمون‌های آزمایشی مختلف خود را قوی می کنند و پا در عرصه کنکور می گذارند، من هم اگر می دانستم نمرات مدرسه ام به کاری نمی آید فقط یکسال مونده به کنکور را به درس و کلاس می گذراندم.

مخالفان و موافقان وارد میدان شدند

انگار بحث حذف یا عدم حذف سوابق تحصیلی به مبارزه‌ای لفظی بین مخالفان و موافقان تبدیل گشته و حتی آنان که دیگر رقابت کنکور را پشت سر گذاشته‌اند، در این باره اظهار نظر می کنند. هرچند که حرف هر دسته منطقی و قابل توجه است اما درگیری و تصمیم‌گیری‌های موقت باید تمام و تصمیم به کاری گرفته شود که همه تبدیل به یک دسته واحد شوند و همه، کار پیش رو را عدالت بدانند نه تنها عده ای خاص.

درست است که حذف سوابق تحصیلی رضایت برخی دانش آموزان را در عین نارضایتی برخی دیگر، جلب می کند اما شاید سر درد دل دانشجویان موافق و مخالف را هم باز می کند، چرا که آنها نیز در این امر سهمی داشته و دارند و با مقایسه شرایط خود با شرایط کنکوریان امسال و سال‌های بعد راه را هموارتر و رسیدن به قله‌های موفقیت را آسان تر می بینند.

تعیین تکلیف میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور

اما معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از مجلس تفسیر این ماده قانونی راخواستار شده تا آنها بتوانند راهکار مناسب و عملیاتی را با توجه به واقعیت هاى موجود و امکانات ملی پیشنهاد کنند. 

به دلیل حساسیت این طرح و اینکه در تعیین حقوق داوطلبان کنکور تاثیر مستقیم دارد و اکنون در برنامه ریزی های داوطلبان کنکور می تواند موثر باشد، باید مجلس شورای اسلامی اهتمام کرده و به هر شکل تلاش شود که قبل از انقضای این مجلس این طرح دو فوریتی مطرح و تصویب شود.

روشن در این خصوص، از جلسه اعضای شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز یکشنبه ۲۹ فروردین ۹۵ در دفتر وزیر علوم خبر داد و گفت: مطابق راى صادره دیوان عدالت ادارى تصمیم مناسبی در زمینه اصلاح آیین نامه اتخاذ می شود. یکی از مسایلی که باید در این جلسه مورد بحث قرار گیرد، تصمیم گیری در خصوص چگونگی اعمال سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۹۵ با توجه به رای دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال تاثیر قطعی ۲۵ درصدی سوابق تحصیلی درآزمون سراسری است و امیدواریم تصمیم مناسبی دراین زمینه اتخاذ شود و حقوق داوطلبان کنکور مطابق قانون رعایت شود.

وی درباره جزئیات طرح دو فوریتی نمایندگان مجلس نیز گفت: این طرح در واقع اشاره به این موضوع دارد که به جای محاسبه سوابق تحصیلی ۴ سال گذشته، سوابق سال آخر و یا سال هایی که شورای سنجش و پذیرش کشور آن را قابل محاسبه بداند، جایگزین شده و به شورا چنین اختیاری داده شود.

گزارش از محیامعصومی

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 1:19

آدرس ایمیل خود را جهت عضویت در خبرنامه سایت ، در کادر مربوطه و بدون www  وارد کنید تا آخرین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال شود . پس از عضویت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید .

کل مطالب سایت

دانشجویان و کنکور ارشد

مطالب مرتبط با مقطع دکتری

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 1:19

آدرس ایمیل خود را جهت عضویت در خبرنامه سایت ، در کادر مربوطه و بدون www  وارد کنید تا آخرین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال شود . پس از عضویت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید .

کل مطالب سایت

دانشجویان و کنکور ارشد

مطالب مرتبط با مقطع دکتری

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 1:19

آدرس ایمیل خود را جهت عضویت در خبرنامه سایت ، در کادر مربوطه و بدون www  وارد کنید تا آخرین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال شود . پس از عضویت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید .

کل مطالب سایت

دانشجویان و کنکور ارشد

مطالب مرتبط با مقطع دکتری

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 19:47

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ۸۰ درصد ظرفیت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی اختصاص یافت.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شورای سنجش و پذیرش برای ظرفیت پذیرش دانشگاه ها مصوبه جدیدی را اعلام کرد. 

وی افزود: بر اساس این مصوبه جدید، درصد پذیرش رشته های صرفا با سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۸۰ درصد شد و به این ترتیب ۸۰ درصد ظرفیت کل آموزش عالی باید صرفا با سوابق تحصیلی و بدون کنکور پذیرش شوند.

خدایی خاطرنشان کرد: مصوبه دیگر برای دوره های کاردانی پیوسته و پذیرش دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش در شورا به تصویب رسید.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: در این باره شورا مصوب کرد که دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی حرفه ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی در پذیرش رشته های کاردانی پیوسته باید پذیرش بر اساس دیپلم های مرتبط با خوشه و گروه مربوطه را رعایت کنند. 

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 19:47

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نامه ای به امضای سه وزیر برای موضوع رای کنکوری دیوان عدالت اداری به رئیس قوه قضاییه ارائه شده است.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شورای سنجش و پذیرش دانشجو امروز با حضور اعضا تشکیل جلسه داد و معاونان حقوقی سه وزارتخانه علوم، آموزش و پرورش و بهداشت نیز حضور داشتند.

وی گفت : شورای سنجش و پذیرش در جهت اجرای رای کنکوری دیوان عدالت اداری که به موضوع حذف تاثیر «قطعی» سوابق تحصیلی در کنکور اختصاص داشت، سه مصوبه تصویب کرد.

خدایی افزود: شورا وزارت آموزش و پرورش را موظف کرده است که نمره سه سال آخر متوسطه را که به صورت نهایی و کشوری و مطابق با قانون سنجش و پذیرش است را باید به سازمان سنجش ارسال کند.

وی افزود: مصوبه دوم این بود با توجه به اینکه کنکور سراسری خیلی مهم است و هر گونه تغییر باعث اختلال در برنامه ریزی دانش آموزان آتی و اعتراض دانش آموزانی که قبلا وارد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شده اند، مشکلات و تبعات اجتماعی زیادی در پی دارد.

رئیس سازمان سنجش گفت: شورا مصوب کرد که سه وزیر آموزش پرورش، علوم و بهداشت یک رایزنی با رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس و رئیس دیوان عدالت اداری داشته باشند تا بتوانیم نحوه اجرای این مصوبه دیوان را روشن تر پیش ببریم.

وی گفت: ما پیش از این پیگیری کرده بودیم و با توجه به اینکه طرح دو فوریتی درباره این استفساریه که به هیات رئیسه مجلس تقدیم شده، به دلیل بحث بودجه عقب افتاده بود یک پیگیری دیگر هم امروز انجام شد و مشخص شد هم رئیس مجلس و هم نائب رئیس مجلس دستور پیگیری آن طرح دو فوریتی را داده اند. اگر این موضوع در مجلس مطرح شود ممکن است مسیر راحت تر شود.

خدایی یادآور شد: به دلیل اینکه بحث اجرای این موضوع تبعات خاص خودش را دارد شورا تعیین میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی را به جلسه آتی و بعد از روشن شدن این رایزنی ها موکول کرد تا با مشورت و فکر بیشتر تصمیم گیری صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: البته تمام این موضوعات به فوریت در حال پیگیری است که بتوانیم در جلسه آتی تصمیم بگیریم که رای دیوان عدالت اداری را چگونه اجرا کنیم.

به گزارش مهر، هیات عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ ۱۵ دی ماه سال ۹۴ با حضور رئیس، معاونین دیوان عدالت اداری، رؤسا، مستشاران و دادرسان شعب دیوان تشکیل شد و پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء به شرح زیر به صدور رأی مبادرت کرده است.

مطابق مواد ۱ و۱۰ و تبصره های ذیل ماده ۵ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ نتیجه امتحان سه سال آخر دوره متوسطه که به صورت سراسری و نهایی برگزار شده باشد در آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی قابل تاثیر می باشد و در صورت تحقق شرط مصرح در تبصره ۵ ماده ۵ قانون، امکان اجرای قانون فراهم است.

نظر به این که در بند ۲ مصوبه مورخ ششم آذر ماه سال ۹۲ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، قبل از تحقق شرایط قانونی از حیث برگزاری آزمون نهایی برای ۳ سال آخر دوره متوسطه، صرفاً در خصوص تاثیر نتیجه امتحان نهایی سال آخر در آزمون سراسری اتخاذ تصمیم شده است، این بند از مصوبه، مغایر احکام قانونی فوق الذکر است و به استناد بند ۱ ماده ۱۲ و ماده ۸۸ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲ ابطال می شود.

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 19:47

ثبت نام دانشجویان برای گرفتن بن‌کارت نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا، دانشجویان متقاضی دریافت بن‌کارت بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای دریافت بن‌کتاب می‌توانند از ٢٨فرودین تا 1 اردیبهشت با مراجعه به سامانه توزیع بن‌کارت دانشجویی به نشانی http://bon.tibf.ir درخواست خود را برای دریافت بن ١٠٠هزار تومانی خرید کتاب ثبت کنند.

سهم دانشجو در دریافت بن‌های ١٠٠هزار تومانی، ۶٠ هزار تومان است که پرداخت آن از طریق اپلیکیشن آپ و پس از نهایی شدن فرایند ثبت نام انجام می‌شود. (بن دانش آموزی نیز ۵٠هزاز تومان است که ۵٠درصد آن به صورت یارانه و ۵٠درصد سهم پرداختی دانش‌آموز است.)

بنا بر اعلام، پس از پرداخت مبلغ بن کتاب، یک حساب بانکی توسط بانک شهر برای متقاضیان بن کتاب ایجاد شده و اطلاعات آن شامل شماره کارت، رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضا از طریق پیامک برای دانشجو ارسال می‌شود. دانشجویان می‌توانند پس از دریافت اطلاعات کارت، بدون نیاز به کارت فیزیکی با استفاده از اپلیکیشن آپ در تمامی غرفه‌های نمایشگاه اقدام به خرید کتاب کنند و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، از مزایا و جوایز در نظر گرفته‌شده برای پرداخت اپلیکیشنی بهره‌مند شوند.

بر اساس این خبر، همچنین با هماهنگی‌های انجام‌شده با اپراتورهای تلفن همراه کشور، استفاده از اپلیکیشن آپ در مدت زمان برگزاری نمایشگاه هیچ هزینه‌ای برای اینترنت همراه بازدیدکنندگان نمایشگاه نخواهد داشت. لذا دارندگان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری تمامی اپراتورها می‌توانند به صورت رایگان و بدون کم شدن حجم ترافیک اینترنت همراه خود از طریق اپلیکیشن آپ و با استفاده از اعتبار بن کتاب خود به خرید کتاب اقدام کنند.

متقاضیان دریافت بن کتاب می‌توانند اپلیکیشن آپ را با مراجعه به وبسایت http://app.733.ir دانلود و نصب کنند. اپلیکیشن آپ قابل نصب بر روی سیستم عامل‌های اندروید و ios است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ١۵ تا ٢۵ اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 10:29

آدرس ایمیل خود را جهت عضویت در خبرنامه سایت ، در کادر مربوطه و بدون www  وارد کنید تا آخرین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال شود . پس از عضویت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید .

کل مطالب سایت

دانشجویان و کنکور ارشد

مطالب مرتبط با مقطع دکتری

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 10:29

آدرس ایمیل خود را جهت عضویت در خبرنامه سایت ، در کادر مربوطه و بدون www  وارد کنید تا آخرین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال شود . پس از عضویت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید .

کل مطالب سایت

دانشجویان و کنکور ارشد

مطالب مرتبط با مقطع دکتری

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 10:29

کنکورواژه نامه ادبیات کنکور ( دوم – سوم – پیش )دانلود سوالات و کلید آزمون EPT دانشگاه آزاد فروردین 95آغاز ثبت‌نام دانشجویان برای دریافت بن‌کارت نمایشگاه کتابنتایج نهایی دکتری 95 پس از ارزیابی تخصصی +اعلام ضوابط پذیرش دانشگاه‌های برترتکلیف تاثیر سوابق تحصیلی آزمون 95 فردا مشخص می‌شودچگونگی اعمال تغییرات آزمون‌ دکتری سال 96رقابت ۱۴ هزار نفر در کنکور دستیاری پزشکی 95/ جزئیات ضرایب دروس آزمونبرنامه ۲۵ دانشگاه برای پذیرش بدون آزمون در ارشد و دکتری 95تعطیلات طولانی، امان ترم دوم را بریدجزئیات میهمانی و انتقال دانشجویان در سال 95شرایط جذب سرباز معلم ها اعلام شدکمیته سنجش و پذیرش دانشجو برگزاری امتحانات سراسری را به آموزش و پرورش تکلیف نکرده استنحوه پذیرش دانشجوی دکتری 95 در دانشگاه علم و صنعتجذب دو محقق پسادکتری فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های خارج از کشور در دانشگاه تبریزدانلود آزمون 21 اسفند 94 گزینه دوتوزیع بن کتاب میان دانش آموزان و معلمانجزئیات آزمون دکتری تخصصی پزشکی/ ثبت نام از اوایل اردیبهشت 95انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج به دانشگاه‌های داخل فراهم استپذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه مازندرانآخرین آمار پلمب خوابگا‌ه‌های غیردولتی متخلفجزوه مفهومی حرکت زیست شناسی۱۰،۱۰،۱۰ روشی که زندگی شما را تغییر خواهد داداپلیکیشن اندرویدی مشاوره منمعرفی استانهای دارای بیشترین دانشجو/ اتمام رتبه بندی دانشگاههامیزان وام دانشجویان دکتری امسال افزایش می یابدنحوه پذیرش دانشجو در 3 دانشگاه برتر کشورواژگونی مینی‌بوس دانش‌آموزان و معلمان لرستانی/فوت معلم و زخمی شدن 3 دانش‌آموز۱۶۴هزار دانش‌آموز در معرض خطرات مینمعلمان آمریکایی هم مسلح می‌شونداهمیت دوران بعد از عید

http://konkur.in Sat, 16 Apr 2016 11:54:07 +0000 fa-IR hourly 1 http://wordpress.org/?v=4.2.7 http://konkur.in/41225/%d9%88%d8%a7%da%98%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d9%be%db%8c%d8%b4.html http://konkur.in/41225/%d9%88%d8%a7%da%98%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d9%be%db%8c%d8%b4.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 11:08:29 +0000 http://konkur.in/?p=41225 واژه نامه ادبیات کنکور ( دوم – سوم – پیش ) سیاوش پازوکی     سیاوش پازوکیمدرّس ادبیّات و زبان فارسی  

نوشته واژه نامه ادبیات کنکور ( دوم – سوم – پیش ) اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41225/%d9%88%d8%a7%da%98%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d9%be%db%8c%d8%b4.html/feed 0 http://konkur.in/41222/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-ept-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%af%db%8c%d9%86-95.html http://konkur.in/41222/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-ept-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%af%db%8c%d9%86-95.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:56:37 +0000 http://konkur.in/?p=41222 دانلود سوالات و کلید آزمون EPT دانشگاه آزاد فروردین 95       بودجه بندی سوالات آزمون EPT ۱- واژگان شامل ۲۵ سؤال تستی ۲- دستور زبان شامل ۴۰ سؤال تستی ۳- درک مطلب در دو بخش شامل : الف) … ادامه‌ی خواندن

نوشته دانلود سوالات و کلید آزمون EPT دانشگاه آزاد فروردین 95 اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41222/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-ept-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%af%db%8c%d9%86-95.html/feed 0 http://konkur.in/41221/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%ab%d8%a8%d8%aa%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d9%86.html http://konkur.in/41221/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%ab%d8%a8%d8%aa%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d9%86.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:43:12 +0000 http://konkur.in/?p=41221 ثبت نام دانشجویان برای گرفتن بن‌کارت نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد. به گزارش ایسنا، دانشجویان متقاضی دریافت بن‌کارت بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای دریافت بن‌کتاب می‌توانند از ٢٨فرودین تا 1 اردیبهشت با مراجعه به سامانه توزیع بن‌کارت دانشجویی … ادامه‌ی خواندن

نوشته آغاز ثبت‌نام دانشجویان برای دریافت بن‌کارت نمایشگاه کتاب اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41221/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%ab%d8%a8%d8%aa%e2%80%8c%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d9%86.html/feed 0 http://konkur.in/41219/%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-95-%d9%be%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c.html http://konkur.in/41219/%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-95-%d9%be%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:42:38 +0000 http://konkur.in/?p=41219 فرایند انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۵ پایان یافت و داوطلبانی که موفق به حدنصاب نمره تعیین شده از سوی دانشگاه‌ها می‌شوند باید برای حضور در مرحله ارزیابی تخصصی شامل مصاحبه، آزمون کتبی و بررسی مدارک اقدام کنند. به گزارش خبرنگار … ادامه‌ی خواندن

نوشته نتایج نهایی دکتری 95 پس از ارزیابی تخصصی +اعلام ضوابط پذیرش دانشگاه‌های برتر اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41219/%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-95-%d9%be%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c.html/feed 0 http://konkur.in/41217/%d8%aa%da%a9%d9%84%db%8c%d9%81-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%a8%d9%82-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-95-%d9%81%d8%b1%d8%af%d8%a7-%d9%85.html http://konkur.in/41217/%d8%aa%da%a9%d9%84%db%8c%d9%81-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%a8%d9%82-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-95-%d9%81%d8%b1%d8%af%d8%a7-%d9%85.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:42:03 +0000 http://konkur.in/?p=41217 رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام تاثیر سوابق تحصیلی آزمون 95 در روز یکشنبه 29 فروردین ماه خبر داد. ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار … ادامه‌ی خواندن

نوشته تکلیف تاثیر سوابق تحصیلی آزمون 95 فردا مشخص می‌شود اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41217/%d8%aa%da%a9%d9%84%db%8c%d9%81-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%a8%d9%82-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-95-%d9%81%d8%b1%d8%af%d8%a7-%d9%85.html/feed 1 http://konkur.in/41215/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%da%af%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86%e2%80%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84.html http://konkur.in/41215/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%da%af%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86%e2%80%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:41:31 +0000 http://konkur.in/?p=41215 ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تغییرات کنکور دکتری سال 96 بر اساس قانون سنجش و پذیرش اعمال می‌شود، گفت: این قانون به تازگی از سوی شورای نگهبان … ادامه‌ی خواندن

نوشته چگونگی اعمال تغییرات آزمون‌ دکتری سال 96 اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41215/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%da%af%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86%e2%80%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84.html/feed 0 http://konkur.in/41213/%d8%b1%d9%82%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%db%b1%db%b4-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d9%81%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9.html http://konkur.in/41213/%d8%b1%d9%82%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%db%b1%db%b4-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d9%81%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:40:53 +0000 http://konkur.in/?p=41213 رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: ۱۴ هزار و ۹۵ نفر در چهل و سومین دوره آزمون دستیاری پزشکی در ۹ اردیبهشت ماه به رقابت می پردازند. دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام این دوره … ادامه‌ی خواندن

نوشته رقابت ۱۴ هزار نفر در کنکور دستیاری پزشکی 95/ جزئیات ضرایب دروس آزمون اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41213/%d8%b1%d9%82%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%db%b1%db%b4-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d9%81%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9.html/feed 0 http://konkur.in/41211/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%db%b2%db%b5-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88.html http://konkur.in/41211/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%db%b2%db%b5-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:40:08 +0000 http://konkur.in/?p=41211 ۲۵ دانشگاه کشور براساس آیین نامه استعدادهای درخشان وزارت علوم برای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ آمادگی خود را برای پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اعلام کردند. به گزارش خبرنگار مهر، طبق آیین نامه وزارت علوم دانشگاه … ادامه‌ی خواندن

نوشته برنامه ۲۵ دانشگاه برای پذیرش بدون آزمون در ارشد و دکتری 95 اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41211/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%db%b2%db%b5-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88.html/feed 0 http://konkur.in/41209/%d8%aa%d8%b9%d8%b7%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%8c-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d9%85-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%af.html http://konkur.in/41209/%d8%aa%d8%b9%d8%b7%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%8c-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d9%85-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%af.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:39:25 +0000 http://konkur.in/?p=41209 این روزها رخوت و حال و هوای بهاری مهمان کلاس های درس شده است اما از طرف دیگر امتحانات میان ترم امان دانشجویان را بریده هر روز در حال مطالعه برای یک امتحان هستند؛ چون ترم دوم کوتاه تر است … ادامه‌ی خواندن

نوشته تعطیلات طولانی، امان ترم دوم را برید اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41209/%d8%aa%d8%b9%d8%b7%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%8c-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d9%85-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%af.html/feed 0 http://konkur.in/41206/%d8%ac%d8%b2%d8%a6%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%87%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b3.html http://konkur.in/41206/%d8%ac%d8%b2%d8%a6%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%87%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b3.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:38:23 +0000 http://konkur.in/?p=41206 سازمان امور دانشجویان بازه زمانی ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال را برای سال تحصیلی 96-95 از اول تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در راســتای تسهیل در امر میهمانی … ادامه‌ی خواندن

نوشته جزئیات میهمانی و انتقال دانشجویان در سال 95 اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41206/%d8%ac%d8%b2%d8%a6%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%87%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b3.html/feed 0 http://konkur.in/41207/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d8%b3%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d8%af.html http://konkur.in/41207/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d8%b3%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d8%af.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:37:45 +0000 http://konkur.in/?p=41207 دستورالعمل جذب و بکارگیری سرباز معلمان در سال 95 از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.   در این بخشنامه آمده است: «در جذب و بکارگیری افراد ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس باید … ادامه‌ی خواندن

نوشته شرایط جذب سرباز معلم ها اعلام شد اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41207/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d8%b3%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d8%af.html/feed 0 http://konkur.in/41201/%da%a9%d9%85%db%8c%d8%aa%d9%87-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%85%d8%aa%d8%ad.html http://konkur.in/41201/%da%a9%d9%85%db%8c%d8%aa%d9%87-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%85%d8%aa%d8%ad.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:36:29 +0000 http://konkur.in/?p=41201 وزیر آموزش و پرورش گفت: کمیته سنجش و پذیرش دانشجو، برگزاری سراسری امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم را به آموزش و پرورش تکلیف نکرده است. علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس … ادامه‌ی خواندن

نوشته کمیته سنجش و پذیرش دانشجو برگزاری امتحانات سراسری را به آموزش و پرورش تکلیف نکرده است اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41201/%da%a9%d9%85%db%8c%d8%aa%d9%87-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%85%d8%aa%d8%ad.html/feed 0 http://konkur.in/41200/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-95-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b9.html http://konkur.in/41200/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-95-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b9.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:35:11 +0000 http://konkur.in/?p=41200 رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: امسال اختیارات بیشتری برای پذیرش دانشجوی دکتری به دانشگاه‌ها واگذار می‌شود یعنی دانشگاه‌ها حدنصاب را معین می‌کنند و داوطلبانی که حدنصاب کافی را کسب کنند، می‌توانند در مصاحبه‌های دانشگاه شرکت کنند. به گزارش خبرنگار … ادامه‌ی خواندن

نوشته نحوه پذیرش دانشجوی دکتری 95 در دانشگاه علم و صنعت اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41200/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-95-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b9.html/feed 0 http://konkur.in/41202/%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d8%af%d9%88-%d9%85%d8%ad%d9%82%d9%82-%d9%be%d8%b3%d8%a7%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%ba%e2%80%8c%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%a7%d9%86.html http://konkur.in/41202/%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d8%af%d9%88-%d9%85%d8%ad%d9%82%d9%82-%d9%be%d8%b3%d8%a7%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%ba%e2%80%8c%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%a7%d9%86.html#Idea Sat, 16 Apr 2016 10:34:04 +0000 http://konkur.in/?p=41202 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز از جذب و بکارگیری دو محقق پسادکتری فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های خارج از کشور در این دانشگاه خبر داد. به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر محمد مقدم واحد با اعلام این خبر گفت: این دو محقق … ادامه‌ی خواندن

نوشته جذب دو محقق پسادکتری فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های خارج از کشور در دانشگاه تبریز اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41202/%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d8%af%d9%88-%d9%85%d8%ad%d9%82%d9%82-%d9%be%d8%b3%d8%a7%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%ba%e2%80%8c%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%a7%d9%86.html/feed 0 http://konkur.in/41186/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-21-%d8%a7%d8%b3%d9%81%d9%86%d8%af-94-%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%af%d9%88.html http://konkur.in/41186/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-21-%d8%a7%d8%b3%d9%81%d9%86%d8%af-94-%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%af%d9%88.html#Idea Fri, 15 Apr 2016 14:58:27 +0000 http://konkur.in/?p=41186 دانلود سوالات و پاسخ تشریحی آزمون 21 اسفند 94 گزینه دو سال دوم و سوم و چهارم دبیرستان رشته های ریاضی و تجربی و انسانی            دانلود سوالات و پاسخ تشریحی آزمون 21 اسفند 94 گزینه دو … ادامه‌ی خواندن

نوشته دانلود آزمون 21 اسفند 94 گزینه دو اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41186/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-21-%d8%a7%d8%b3%d9%81%d9%86%d8%af-94-%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%af%d9%88.html/feed 3 http://konkur.in/41196/%d8%aa%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86.html http://konkur.in/41196/%d8%aa%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86.html#Idea Fri, 15 Apr 2016 14:56:24 +0000 http://konkur.in/?p=41196 مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش از توزیع بن کتاب میان دانش آموزان و معلمان خبر داد. به گزارش سرویس “آموزش و پرورش” ایسنا، مهدی علی اکبرزاده ضمن اشاره به توافقی که بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت … ادامه‌ی خواندن

نوشته توزیع بن کتاب میان دانش آموزان و معلمان اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41196/%d8%aa%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86.html/feed 0 http://konkur.in/41194/%d8%ac%d8%b2%d8%a6%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85.html http://konkur.in/41194/%d8%ac%d8%b2%d8%a6%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85.html#Idea Fri, 15 Apr 2016 14:55:59 +0000 http://konkur.in/?p=41194 ثبت نام آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت سال تحصیلی ۹۶-۹۵ از اوایل اردیبهشت آغاز می شود. به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام آزمون ورودی از در اردیبهشت ماه ۹۵ از طریق پرتال مرکز سنجش … ادامه‌ی خواندن

نوشته جزئیات آزمون دکتری تخصصی پزشکی/ ثبت نام از اوایل اردیبهشت 95 اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41194/%d8%ac%d8%b2%d8%a6%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85.html/feed 0 http://konkur.in/41191/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d8%a7%d8%ba%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac.html http://konkur.in/41191/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d8%a7%d8%ba%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac.html#Idea Fri, 15 Apr 2016 14:55:31 +0000 http://konkur.in/?p=41191 رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش دوره‌های فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری داخل و فراهم بودن امکان انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج به دانشگاه‌های داخل، خبر داد. مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو … ادامه‌ی خواندن

نوشته انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج به دانشگاه‌های داخل فراهم است اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41191/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d8%a7%d8%ba%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac.html/feed 0 http://konkur.in/41189/%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-5.html http://konkur.in/41189/%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-5.html#Idea Fri, 15 Apr 2016 14:54:35 +0000 http://konkur.in/?p=41189 دانشگاه مازندران برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دانشجوی دکتری بدون آزمون براساس آیین نامه استعدادهای درخشان وزارت علوم می پذیرد. به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان ثبت نام در این دوره باید مدارک خود را تا ۲۰ اردیبهشت ماه از طریق پست … ادامه‌ی خواندن

نوشته پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه مازندران اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41189/%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-5.html/feed 0 http://konkur.in/41190/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d9%84%d9%85%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8%da%af%d8%a7%e2%80%8c%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d8%af%d9%88%d9%84.html http://konkur.in/41190/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d9%84%d9%85%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8%da%af%d8%a7%e2%80%8c%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d8%af%d9%88%d9%84.html#Idea Fri, 15 Apr 2016 14:54:04 +0000 http://konkur.in/?p=41190 رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به نظارت بر فعالیت خوابگاه‌های غیردولتی و خودگردان گفت: تعداد خوابگاه‌های غیردولتی متخلف نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته است و تعداد خوابگاه‌هایی که از فعالیت آن‌ها در سال 94 جلوگیری شده، کم‌تر از … ادامه‌ی خواندن

نوشته آخرین آمار پلمب خوابگا‌ه‌های غیردولتی متخلف اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41190/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d9%84%d9%85%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8%da%af%d8%a7%e2%80%8c%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d8%af%d9%88%d9%84.html/feed 0 http://konkur.in/41182/%d8%ac%d8%b2%d9%88%d9%87-%d9%85%d9%81%d9%87%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%ad%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%b2%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c.html http://konkur.in/41182/%d8%ac%d8%b2%d9%88%d9%87-%d9%85%d9%81%d9%87%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%ad%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%b2%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c.html#Idea Fri, 15 Apr 2016 09:28:39 +0000 http://konkur.in/?p=41182 جزوه مفهومی حرکت زیست شناسی علی ابراهیمی    

نوشته جزوه مفهومی حرکت زیست شناسی اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41182/%d8%ac%d8%b2%d9%88%d9%87-%d9%85%d9%81%d9%87%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%ad%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%b2%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c.html/feed 0 http://konkur.in/41174/%db%b1%db%b0%d8%8c%db%b1%db%b0%d8%8c%db%b1%db%b0-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%8a-%da%a9%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%d9%8a-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d8%aa%d8%ba%d9%8a%d9%8a%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%a7.html http://konkur.in/41174/%db%b1%db%b0%d8%8c%db%b1%db%b0%d8%8c%db%b1%db%b0-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%8a-%da%a9%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%d9%8a-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d8%aa%d8%ba%d9%8a%d9%8a%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%a7.html#Idea Thu, 14 Apr 2016 13:03:43 +0000 http://konkur.in/?p=41174 ۱۰،۱۰،۱۰ روشی که زندگی شما را تغییر خواهد داد پیک سنجش     برنامه ات را بررسی می‌کنی. امروز باید ریاضی، زبان و شیمی بخوانی. تصمیم می‌گیری که با ریاضی شروع کنی. کتاب، دفتر ، مداد و…خوب مشخص است دیگر. گوشی … ادامه‌ی خواندن

نوشته ۱۰،۱۰،۱۰ روشی که زندگی شما را تغییر خواهد داد اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41174/%db%b1%db%b0%d8%8c%db%b1%db%b0%d8%8c%db%b1%db%b0-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%8a-%da%a9%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%d9%8a-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d8%aa%d8%ba%d9%8a%d9%8a%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%a7.html/feed 0 http://konkur.in/41177/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%85%d9%86.html http://konkur.in/41177/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%85%d9%86.html#Idea Thu, 14 Apr 2016 12:53:27 +0000 http://konkur.in/?p=41177 برنامه اندرویدی مشاوره من   در این برنامه نکات کلیدی و قابل اشاره برای کنکور سراسری جمع بندی شدند و همچنین  چندین مقاله و نکات و جملات انگیزشی برای شما فراهم آورده شده است.   برای دانلود برنامه از کافه بازار کلیک … ادامه‌ی خواندن

نوشته اپلیکیشن اندرویدی مشاوره من اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41177/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%85%d9%86.html/feed 1 http://konkur.in/41172/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88-%d8%a7.html http://konkur.in/41172/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88-%d8%a7.html#Idea Thu, 14 Apr 2016 11:20:25 +0000 http://konkur.in/?p=41172 معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رتبه بندی دانشگاههای کشور به اتمام رسیده است و نتیجه نهایی آن به زودی اعلام می شود. به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شریعتی نیاسر امروز در کنگره آموزش عالی کشور در دانشگاه … ادامه‌ی خواندن

نوشته معرفی استانهای دارای بیشترین دانشجو/ اتمام رتبه بندی دانشگاهها اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41172/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88-%d8%a7.html/feed 0 http://konkur.in/41170/%d9%85%d9%8a%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%d9%8a%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%83%d8%aa%d8%b1%d9%8a-%d8%a7%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d9%8a.html http://konkur.in/41170/%d9%85%d9%8a%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%d9%8a%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%83%d8%aa%d8%b1%d9%8a-%d8%a7%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d9%8a.html#Idea Thu, 14 Apr 2016 11:20:00 +0000 http://konkur.in/?p=41170 معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته امسال میزان وام و همچنین دامنه متقاضیان وام دانشجویان دکتری افزایش خواهد یافت.وحید احمدی عصرچهارشنبه درحاشیه صد و چهلمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و … ادامه‌ی خواندن

نوشته میزان وام دانشجویان دکتری امسال افزایش می یابد اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41170/%d9%85%d9%8a%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%d9%8a%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%83%d8%aa%d8%b1%d9%8a-%d8%a7%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d9%8a.html/feed 0 http://konkur.in/41168/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88-%d8%af%d8%b1-3-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1.html http://konkur.in/41168/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88-%d8%af%d8%b1-3-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1.html#Idea Thu, 14 Apr 2016 11:19:17 +0000 http://konkur.in/?p=41168 در سال جاری دانشگاه های برتر بر روی پذیرش داشجوی خارجی تمرکز دارند. علم جمیلی معاون مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص ظرفیت های دانشگاه علم و صنعت اظهار … ادامه‌ی خواندن

نوشته نحوه پذیرش دانشجو در 3 دانشگاه برتر کشور اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41168/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88-%d8%af%d8%b1-3-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1.html/feed 0 http://konkur.in/41166/%d9%88%d8%a7%da%98%da%af%d9%88%d9%86%db%8c-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%e2%80%8c%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%e2%80%8c%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85.html http://konkur.in/41166/%d9%88%d8%a7%da%98%da%af%d9%88%d9%86%db%8c-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%e2%80%8c%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%e2%80%8c%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85.html#Idea Thu, 14 Apr 2016 11:18:47 +0000 http://konkur.in/?p=41166 رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: یک دستگاه مینی‌بوس در جاده دورود- ازنا واژگون شد که در این حادثه یک نفر فوت و ۳ نفر مجروح شد. سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: روز گذشته … ادامه‌ی خواندن

نوشته واژگونی مینی‌بوس دانش‌آموزان و معلمان لرستانی/فوت معلم و زخمی شدن 3 دانش‌آموز اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41166/%d9%88%d8%a7%da%98%da%af%d9%88%d9%86%db%8c-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%e2%80%8c%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%e2%80%8c%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85.html/feed 0 http://konkur.in/41164/%db%b1%db%b6%db%b4%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%e2%80%8c%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d8%b6-%d8%ae%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%86.html http://konkur.in/41164/%db%b1%db%b6%db%b4%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%e2%80%8c%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d8%b6-%d8%ae%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%86.html#Idea Thu, 14 Apr 2016 11:17:43 +0000 http://konkur.in/?p=41164 پیرمردِ سقزی هر روز به تک‌درخت زمین کشاورزی‌اش از دور خیره می‌شد. ‌درخت آب باران می‌خورد و بار و برگ به پهلو می‌افزود. اما پیرمرد، ۱۴ سالِ تمام پا بر زمینش نگذاشته بود. جنگ پیش از او پا فراتر گذاشته … ادامه‌ی خواندن

نوشته ۱۶۴هزار دانش‌آموز در معرض خطرات مین اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41164/%db%b1%db%b6%db%b4%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%e2%80%8c%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d8%b6-%d8%ae%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%86.html/feed 0 http://konkur.in/41165/%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%85-%d9%85%d8%b3%d9%84%d8%ad-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af.html http://konkur.in/41165/%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%85-%d9%85%d8%b3%d9%84%d8%ad-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af.html#Idea Thu, 14 Apr 2016 11:17:16 +0000 http://konkur.in/?p=41165 معلمان مدرسه‌ای در ایالت کالیفرنیای آمریکا از این پس می‌توانند با خود اسلحه همراه داشته باشند. به گزارش سرویس آموزش و پرورش ایسنا، بر اساس این تصمیم معلمان این مدرسه می‌توانند برای حفاظت از دانش‌آموزان و فضای آموزشی و جهت … ادامه‌ی خواندن

نوشته معلمان آمریکایی هم مسلح می‌شوند اولین بار در کنکور پدیدار شد.

]]> http://konkur.in/41165/%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%85-%d9%85%d8%b3%d9%84%d8%ad-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af.html/feed 0 http://konkur.in/41156/%d8%a7%d9%87%d9%85%d9%8a%d8%aa-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%b9%d9%8a%d8%af.html http://konkur.in/41156/%d8%a7%

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 3:20

ثبت نام دانشجویان برای گرفتن بن‌کارت نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا، دانشجویان متقاضی دریافت بن‌کارت بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای دریافت بن‌کتاب می‌توانند از ٢٨فرودین تا 1 اردیبهشت با مراجعه به سامانه توزیع بن‌کارت دانشجویی به نشانی http://bon.tibf.ir درخواست خود را برای دریافت بن ١٠٠هزار تومانی خرید کتاب ثبت کنند.

سهم دانشجو در دریافت بن‌های ١٠٠هزار تومانی، ۶٠ هزار تومان است که پرداخت آن از طریق اپلیکیشن آپ و پس از نهایی شدن فرایند ثبت نام انجام می‌شود. (بن دانش آموزی نیز ۵٠هزاز تومان است که ۵٠درصد آن به صورت یارانه و ۵٠درصد سهم پرداختی دانش‌آموز است.)

بنا بر اعلام، پس از پرداخت مبلغ بن کتاب، یک حساب بانکی توسط بانک شهر برای متقاضیان بن کتاب ایجاد شده و اطلاعات آن شامل شماره کارت، رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضا از طریق پیامک برای دانشجو ارسال می‌شود. دانشجویان می‌توانند پس از دریافت اطلاعات کارت، بدون نیاز به کارت فیزیکی با استفاده از اپلیکیشن آپ در تمامی غرفه‌های نمایشگاه اقدام به خرید کتاب کنند و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، از مزایا و جوایز در نظر گرفته‌شده برای پرداخت اپلیکیشنی بهره‌مند شوند.

بر اساس این خبر، همچنین با هماهنگی‌های انجام‌شده با اپراتورهای تلفن همراه کشور، استفاده از اپلیکیشن آپ در مدت زمان برگزاری نمایشگاه هیچ هزینه‌ای برای اینترنت همراه بازدیدکنندگان نمایشگاه نخواهد داشت. لذا دارندگان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری تمامی اپراتورها می‌توانند به صورت رایگان و بدون کم شدن حجم ترافیک اینترنت همراه خود از طریق اپلیکیشن آپ و با استفاده از اعتبار بن کتاب خود به خرید کتاب اقدام کنند.

متقاضیان دریافت بن کتاب می‌توانند اپلیکیشن آپ را با مراجعه به وبسایت http://app.733.ir دانلود و نصب کنند. اپلیکیشن آپ قابل نصب بر روی سیستم عامل‌های اندروید و ios است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ١۵ تا ٢۵ اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 140 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 19:06

آدرس ایمیل خود را جهت عضویت در خبرنامه سایت ، در کادر مربوطه و بدون www  وارد کنید تا آخرین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال شود . پس از عضویت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید .

کل مطالب سایت

دانشجویان و کنکور ارشد

مطالب مرتبط با مقطع دکتری

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 163 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 19:06

آدرس ایمیل خود را جهت عضویت در خبرنامه سایت ، در کادر مربوطه و بدون www  وارد کنید تا آخرین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال شود . پس از عضویت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید .

کل مطالب سایت

دانشجویان و کنکور ارشد

مطالب مرتبط با مقطع دکتری

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 136 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 19:06

آدرس ایمیل خود را جهت عضویت در خبرنامه سایت ، در کادر مربوطه و بدون www  وارد کنید تا آخرین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال شود . پس از عضویت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید .

کل مطالب سایت

دانشجویان و کنکور ارشد

مطالب مرتبط با مقطع دکتری

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 168 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 22:09

آدرس ایمیل خود را جهت عضویت در خبرنامه سایت ، در کادر مربوطه و بدون www  وارد کنید تا آخرین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال شود . پس از عضویت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید .

کل مطالب سایت

دانشجویان و کنکور ارشد

مطالب مرتبط با مقطع دکتری

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 150 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 22:09

آدرس ایمیل خود را جهت عضویت در خبرنامه سایت ، در کادر مربوطه و بدون www  وارد کنید تا آخرین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال شود . پس از عضویت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید .

کل مطالب سایت

دانشجویان و کنکور ارشد

مطالب مرتبط با مقطع دکتری

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 156 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 8:25

۱۰،۱۰،۱۰ روشی که زندگی شما را تغییر خواهد داد

پیک سنجش

برنامه ات را بررسی می‌کنی. امروز باید ریاضی، زبان و شیمی بخوانی. تصمیم می‌گیری که با ریاضی شروع کنی. کتاب، دفتر ، مداد و…خوب مشخص است دیگر. گوشی تلفن همراهت را کنارت می‌گذاری و شروع به حل اولین مساله می‌کنی. اولین مساله را بالاخره حل می‌کنی و می‌خواهی سراغ دومین مساله بروی که صدای تلفن همراه، خبر از داشتن پیامکی جدید می‌دهد. به خودت می‌گویی بگذار که این یکی مساله را هم حل کنم، بعد می‌بینم که از طرف کیست؛ اما هر چه می‌کنی، ذهنت جمع و جور نمی‌شود. دزدیده نگاهی می‌کنی و متوجه می شوی‌که از دوست صمیمی‌ات هست. خوب می‌دانی که خواندن این پیامک همان و یکی دوساعتی پیامک دادن همان!


به خودت می‌گویی: خجالت بکش! مگر قرار نبود که اول مسایل ریاضی را حل کنی و گوشی فقط برای قوت قلب، کنارت باشد؛ پس بنشین سر دَرست؛ اما هرچه می‌کنی، ذهنت جمع و جور نمی‌شود. در کنار ارقام ریز و درشت، اسم دوستت رژه می‌رود و اینکه او چه می‌خواسته بگوید و اصلاً نتیجه بحث امروز دوستت با یکی دیگر از همکلاسی‌ها چه شد. اصلاً بهتر نیست که کنجکاوی‌ات را ارضا کنی و بعد با خیال راحت سراغ درس بروی؟ این گونه است که بالاخره گوشی پیروز می‌شود و درس خواندن به زمانی دیگر موکول می‌گردد.

می‌توانید به جای گوشی تلفن همراه، هر تفریح یا راه فرار دیگری را از درس خواندن بگذارید. نمی‌خواهیم بگوییم که تمام مدت باید درس خواند یا اگر فردی تفریح کردن را به درس خواندن ترجیح داد، در زندگی شکست خواهد خورد. سخن اینجاست که تعداد قابل توجهی از داوطلبان، بعد از اینکه راه دوم را انتخاب کردند و درس خواندن را به زمان دیگری موکول نمودند، احساس پشیمانی می‌کنند و از خودشان و نحوۀ عملکردشان عصبانی می‌شوند و در نهایت دچار افسردگی و دلمردگی می‌شوند؛ چرا که بر خلاف آرمان‌ها و اهدافشان عمل کرده‌اند.

چه باید کرد؟ چگونه می‌توان هنگام تصمیم‌گیری، راه دل را طی نکرد و عقلانی تصمیم گرفت؟ چگونه می‌توان بر سر دو راهی‌ها، راهی را طی نمود که در نهایت پشیمان نشد؟ اصلاً همین روزها که یک کنکوری باید بیشتر وقت خود را صرف درس خواندن کند، چگونه از تفریحات و راه های گریزی که به آنها اعتیاد پیدا کرده است، رهایی یابد؟
قانون 10، 10، 10

سوزی ولش در کتاب «۱۰،۱۰،۱۰ روشی که زندگی شما را تغییر خواهد داد» راهکار خوبی را ارایه داده است؛ اینکه هر گاه بر سر دو راهی ماندید و دل و عقلتان به مبارزه برخاستند، این سؤال را از خود بپرسید که: اثرتصمیم شما تا ۱۰ دقیقۀ آینده ، ۱۰ ماه آینده و 10سال آینده در زندگی‌تان چیست؟

برای مثال، وقتی در حین مطالعۀ درس،یک پیامک دریافت کرده‌اید، قبل از آنکه تصمیم بگیرید که آن را باز کنید، برای لحظه‌ای از خود بپرسید که انجام آن در ۱۰ دقیقه آینده چه اثراتی برایم دارد؟ به هر حال، گرم درس خواندن هستم تمرکزم را به هم می‌زند، فکرم را به جای دیگری می‌برد، لحظه‌های خوب و لذت بخشی هم برایم ایجاد می‌کند ( چون واقعاً هم چنین است)؛ خوب اثرات آن تا ۱۰ ماه آینده چه خواهد بود؟ آیا می‌تواند باعث آن شود که از درس خواندن بیفتم و کنکورم را خراب کنم؟ در نهایت، اثرات آن بر ۱۰ سال آینده من چه خواهد بود؟ منی که می‌خواهم یک دندانپزشک قابل شوم، آیا اصلاً در رشته‌ای قبول خواهم شد که بتوانم پس از فارغ‌التحصیلی شاغل شوم؟

البته باید گفت که منظور از این ۱۰ ها دقیقاً عدد10 نیست، بلکه ۱۰ اولی، بیانگر زمان حال است؛ یعنی شامل همین الان، یک دقیقه، یک ساعت یا یک هفتۀ بعد می‌شود. عدد ۱۰ دومی، بیانگر نقطه‌ای در آیندۀ قابل پیش‌بینی است؛ یعنی وقتی که تصمیمتان تاثیرات اولیه را گذاشت، اکنون نتایج و عواقبش به شیوه‌هایی که می‌توانید حدس بزنید، ادامه پیدا می­کند، و عدد ۱۰ سومی، نمایندۀ زمانی در آینده است که که جزییاتش کاملاً مبهم و نامشخص است؛ بنابراین، ۱۰،۱۰،۱۰ می‌تواند به ” ۹ روز، ۱۵ ماه، ۲۰ سال” یا “۲ ساعت، ۶ ماه و ۸ سال” هم اشاره داشته باشد.

مهم این است که از همین حالا به جای بهانه گیری و مشکلات را به گردن هر چیزی و هر کسی انداختن، مسؤولیت کوتاهی‌ها و بی توجهی‌هایتان را بر عهده بگیرید و بپذیرید که عامل کم کاری‌ها و در نتیجه حال بدی که دارید، خود شما هستید و اکنون می‌توانید از غرق شدن در بطالت و به کار بردن ضرب المثل « آب که از سر گذشت، چه یک وجب چه صد وجب» خودداری کنید و با بهره‌گیری از قانون 10، 10، 10 بهترین‌ها را برای خودتان رقم زنید. مطمین باشید که این قانون می‌تواند زندگی بهتری را برای شما رقم بزند و از شما فردی مفید تر و خوشبخت­تر بسازد.

هر گاه بر سر دو راهی ماندید ، این سؤال را از خود بپرسید که: اثرتصمیم شما تا ۱۰ دقیقۀ آینده ، ۱۰ ماه آینده و ۱۰ سال آینده در زندگی تان چیست؟

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 151 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 8:25

در سال جاری دانشگاه های برتر بر روی پذیرش داشجوی خارجی تمرکز دارند.

علم جمیلی معاون مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص ظرفیت های دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت ایران برای کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 96-95 تصمیم دارد که تعداد دانشجویان خود را 10-15 درصد افزایش بدهد ولی در مقطع دکترا همانند سال گذشته پذیرش دانشجویان صورت می گیرد و رشد خاصی در این مقطع نداریم.

وی در خصوص جذب دانشجوی خارجی دانشگاه علم و صنعت ایران افزود: ما برنامه ریزی هایی برای جذب دانشجوی خارجی در سال جاری داریم اما هنوز نتایج آن به طور رسمی اعلام نشده است، یک برنامه ریزی در علم و صنعت در حال شکل گیری است تا بتوانیم در سال های آتی پذیرا دانشجویان خارجی باشیم.

رشته های میان رشته ای وارد دانشگاه خوارزمی می شوند

سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه خوارزمی بیان کرد: به لحاظ کمیت هیچ رشدی در ظرفیت های دانشگاه خوارزمی وجود ندارد. ما سعی می کنیم رشته های جدید از جمله رشته های میان رشته ای را تعریف کنیم و به دنبال آنچه نیاز بازار است برویم. همچنین کار آفرینی و اشتغال زایی از دیگر اهداف ما در این دانشگاه است.

وی ادامه داد: ظرفیت دانشگاه ما ثابت است فقط به جهت کیفی می خواهیم ارتقا پیدا کنیم حتی از نظر تعداد دانشجو ممکن است کاهش داشته باشیم. تمرکز ما در سال جدید افزودن رشته های نوینی نظیر نانوبیو، نانو شیمی، فلسفه دین و علوم شناختی است.

سبحان اللهی در خصوص جذب دانشجوی خارجی در سال 96-95 عنوان کرد: در حال حاضر 300 نفر دانشجوی خارجی در دانشگاه خوارزمی مشغول به تحصیل می باشند اما ما به دنبال جذب دانشجو از سایر کشورها هم هستیم.

تمرکز دانشگاه تربیت مدرس افزایش جذب دانشجوی خارجی است

مختار جلالی معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در خصوص رتبه دانشگاه تربیت مدرس و تغییرات ظرفیت این دانشگاه تصریح کرد: در حال فعلی دانشگاه تربیت مدرس در رتبه سوم از 13 دانشگاه گروه یک کشور قرار دارد. با توجه به رشد کمی بی رویه دانشجویان ما در 3 سال گذشته ظرفیت های رشته های مختلف را 13 درصد کاهش دادیم اما امسال یک رشد 12 درصدی در پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

وی در خصوص پذیرش دانشجوی خارجی خاطر نشان کرد: بیشتر تمرکز ما در سال 96-95 روی دانشجوی خارجی است. ما تصمیم داریم در سال جدید 20 درصد از سهم دانشجویان در تحصیلات تکمیلی تربیت مدرس دانشجوی خارجی باشد. تعداد دانشجویان خارجی در حال تحصیل در دانشگاه ما به 196 نفر می رسد که 13 کشور مختلف این افراد به دانشگاه تربیت مدرس آمده اند. 

قصد ما این است که بتوانیم در سال های آتی آمار دانشجوی خارجی را افزایش دهیم و تبادل استاد و دانشجو از بسیاری از نقاط دنیا داشته باشیم.

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 19:39

بازدید : 5 بار


معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته امسال میزان وام و همچنین دامنه متقاضیان وام دانشجویان دکتری افزایش خواهد یافت.وحید احمدی عصرچهارشنبه درحاشیه صد و چهلمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سعی براین است که همه دانشجویان دکتری برای پرداخت وام تحت پوشش قرار گیرند و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه، میزان وام دانشجویی دوره دکتری سال گذشته برای دانشجویان عادی ماهانه پنج میلیون ریال و کسانی که طرح های کاربردی و تقاضا محور ارائه کرده اند 6 میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: سال جدید حدود 15 میلیون ریال برای هر پایه اضافه خواهد شد.
معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین تاکید کرد: به محض ارزیابی فهرست دانشجویان دوره دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، مراحل اعطای این وام اجرایی خواهد شد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود با کلیک بر روی +1 به این مطلب امتیاز دهید
  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود فایل" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.konkur.in می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • برای راهنمایی بیشتر اینجا را کلیک کنید.

تذکر مهم : هرگونه استفاده مادی از مطالب سایت کنکور ، شرعاً حرام بوده و سایت کنکور هیچگونه رضایتی در این مورد ندارد. تنها راه استفاده از مطالب سایت کنکور نشر به صورت رایگان،بدون تغییر در محتوای فایل و با ذکر منبع لینکدار می باشد


ارسال شده در تاریخ 26 فروردین 1395 - توسط :

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 19:39

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رتبه بندی دانشگاههای کشور به اتمام رسیده است و نتیجه نهایی آن به زودی اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شریعتی نیاسر امروز در کنگره آموزش عالی کشور در دانشگاه تربیت مدرس گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۸۵۰ مرکز دانشگاهی در کشور فعالیت می کنند که ۷۱ درصد این مراکز، دولتی و ۲۹ درصد غیر دولتی هستند.

وی افزود: ۷۵ هزار عضو هیئت علمی در کشور وجود دارد که از این تعداد ۴۲ هزار نفر در دانشگاههای کشور و مابقی در دانشگاههای غیردولتی مشغول به فعالیت هستند.

شریعتی نیاسر با اشاره به وجود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دانشجو در کشور گفت: جمعیت دانشجویی کشور نسبت به سال ۵۷، ۲۵ برابر شده است.

معاون آموزشی وزارت علوم اضافه کرد: بیشترین دانشجویان کشور در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند و دانشگاههای دولتی، پیام نور و موسسات غیرانتفاعی در رده های بعدی قرار دارند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیشترین جمعیت دانشجویی کشور مربوط به رشته های علوم انسانی است و این در حالی است که بیشترین مشکلات آموزش عالی کشور نیز در این حوزه قرار دارد که امیدواریم این مشکلات برطرف شوند.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: استانهای تهران، اصفهان، خوزستان، فارس و مازندران بیشترین سهم دانشجویان کشور را به خود اختصاص دادند و استانهای ایلام و کهگیلویه کمترین جمعیت دانشجویی را دارند.

شریعتی نیاسر خاطرنشان کرد: طی سال ۸۴ تا ۹۴ تغییرات کمی عمده ای در حوزه های علوم انسانی و فنی و مهندسی در آموزش عالی کشور داشتیم و این در حالی است که طبق برنامه ششم توسعه باید توجه ویژه ای به رشته های علوم پایه شود.

وی گفت: بر اساس سند آمایش آموزش عالی باید نرخ ثبت نام های ناخالص در آموزش عالی از ۴۸.۳ به ۶۰ درصد افزایش یابد. همچنین نسبت تحصیلات تکمیلی نیز باید از ۱۷ درصد به ۳۰ درصد رشد یابد.

معاون آموزشی وزارت علوم اضافه کرد: ساماندهی موسسات آموزشی، اصلاح هرم دانشجویان و اعضای هیئت علمی، متناسب سازی دانشجویان در نظام مهارتی، توجه به بخش خصوصی در آموزش عالی، حمایت از موسسات غیردولتی و متوازن سازی آموزش عالی در استانها از اولویت های آموزش عالی و سند آمایش است.

شریعتی نیاسر گفت: طی ۸ ماه گذشته ۶۰۰ برنامه درسی که عمر آنها بیش از ۳۰ سال بود در وزارت علوم مورد بازنگری قرار گرفت این در حالی است که ۲ هزار و ۲۰۰ برنامه درسی باید به روزرسانی شود.

معاون آموزشی وزارت علوم اضافه کرد مقاوم سازی و کارآمدی اقتصاد آموزش عالی یکی از اولویت های وزارت علوم است که سطح بندی و رتبه بندی دانشگاهها می تواند به این موضوع کمک کند و بحث رقابت پذیری در آموزش عالی را محقق کند.

وی با اشاره به وجود دو دانشگاه مهارتی در کشور گفت: بر اساس سند آمایش آموزش عالی، مطالعه بر روی فعالیت این دانشگاهها ایجاد شده و تجمیع دو دانشگاه مهارتی در دست بررسی است.

جزوه نویس تنها...
ما را در سایت جزوه نویس تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی tes بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 19:39